26 maj 2008

Detta trodde jag inte om mig själv

Jag har gått och blivit lite småförtjust i dessa så kallade "foppa-tofflor" eller crocs som dom heter. Jag sade förr att jag aldrig skulle sätta på mig ett par såna. Men efter att så gott som varje dag se ngn som springer omkring med dessa börjar jag nästan ångra mig. Dom är ju jätte bekväma. Men när det gäller utseendet är dom nog lika fula fortfarande :D Fast alla färger på dom är fina! Jag skulle gärna äga ett par rosa, eller mint gröna. Om jag nu skulle köpa mig ett par skulle jag i varje fall inte visa mig i offentligheten med dom. Bara hemma och på villan isf. Eventuellt om man ska på en snabbvisit till butiken men inte mer än så. Men 44.90 för ett par gummitofflor är endå lite att ta i : ( Om jag skall ha ett par crocs vill jag ha ett par äkta, inga billiga fakekopior. Kräsen, jag vet.

5 kommentarer:

Anonym sa...

men fy va lågt ; )
nu har jag mist all respekt för dej fanny :D haha!

vi kan köp sånde neongula å far me di ti skolan ? : ) på avslutningen?

Fanny sa...

haha, fölååt!

Jåh! He gör vi :)

Anonym sa...

dom e betydligt mycke bekvämare än vad man tror. men varför köpa dyra äkta om du endå ska ha dom hemma & på villan?

Anonym sa...

herregud... ska du int köp en prada väska att ha i potatislande å?

Fanny sa...

anonym> Vet int riktigt, bortskämd liten skitunge antar jag

alex> Neej, men crocs funkar däremot utmärkt i potatislandet :)