1 maj 2008

Vappen!

Blev en hel kul kväll i stan! Jätte bra väder var det ju också, och varmt. Minns hur jäkla kallt det var förra året på vappen, brr. Kvällen började aningen segt, men sen blev det mer fart och fläng, hah. Vi höll till vid hoviska/bryggorna hela kvällen. Träffade mycket känt och okänt folk, alltid skoj. Ett försök att prata franska hann vi med också, men det gick nog inte så bra, haha. Klockan 1 tiden började vi gå in mot stan på en fyllemåltid vid mäccis. Alltid lika gott :') Sen någon gång efter 2 kom taxin och vi for hem. Trött som tusan var man när man kom hem. Men en skoj och lyckad kväll blev det!

Steg upp ca 14.30 idag. Skönt att dra sig lite längre, och det behövdes. Har verkligen sovt mycket idag. När jag steg upp åt vi mat efter det gick jag upp igen och la mig, vaknade 19.00 (?) Sen dess har jag bara segat. Har en uppsats som ligger och väntar på att bli skriven, fy alltså. Har egentligen inte alls någon lust och ork för det. Men tyvärr är det ett måste. Ska bara lägga in bilderna från igår och sen dra mig iväg och skriva.

/fanny

Inga kommentarer: