5 maj 2008

Höjden av irritation

Just en halvtimme förrän man stiger upp på morgonen så kommer rambo upp till mig. Börjar trampa, spinna, dregla, gå runt ens huvud, ennu mera tramp. ÅH, man blir så jvla irriterad.

Sprang ju löptest idag. 2 sekunder från 9-, giss om int de påtar! gahh, men int bryr jag mig speciellt i löptest nåmer ändå. Annars bara vanlig dag i skolan, 2:orna var i skolan välbehållna från resan till prag.

Fick en impulstanke igår natt när jag skulle sova. Jag vill ha en chihuahua! Skulle va gosit. Hah, fast rufus skulle säkert råka sätta sig på den Ir nåt. Eller äta upp den : ) nånee, skämt åsido. Fast helst av allt nu vill jag att petter ska sitta utanför dörren och jama sitt "släpp in meej, mjau".

/fanny

2 kommentarer:

Unknown sa...

haha, rätt kul då de du berätta om dina katter passar perfekt ti flashfilmerna "simonscat"

http://youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q
http://youtube.com/watch?v=4rb8aOzy9t4&feature=user

du borda gill dom :D

Fanny sa...

haha! I liiike :D åså gör rambo precis nå sånde ljud å då an hoppar upp, hah