9 maj 2008

Hääppy!!

BLOGGEN SER NORMAL UT!!! Glädjeskutt. Aa men idag är det då fredag, ifall någon missat det. Så jäkla skönt väder det var idag också. Satt ute vid skolan, såå varmt. Hade stafetträningar vid botnia hallen så vi missade musik, det var bra. Hann precis tillbax till skolan när vi diskuterade klassresan och skulle rösta. Det var mellan Norra tyskland, krakow och prag. Jag röstade för prag men det blev tydligen inget alternativ sen när dom räknat rösterna. Shiet :< Så nu står det mellan krakow och norra tyskland. Egentligen hade jag inte så stor skillnad mellan krakow och prag men hade gärna åkt till prag, efter allt man hört om de. Men vid nästa röstning röstar jag definitivt på krakow. Vem vill till nåt jvla lübeck ? Världens mest lame stad eller vadå ? Hoppas nu alla som röstat på prag röstar på krakow, plixx!!

Yea, beställde efter bikinin idag! Men jag tog en annan underdel än den som egentligen hörde till. Nu snart ska jag dra mig iväg ut. Ska lite kompisar härifrån till en på replot och typ sjunga karaoke var det på tal om(?) eller nåt. Men det blir säkert trevligt.

Här är det jag köpte igår :D (och som gjorde mig ganska så när pank)


/fanny

Inga kommentarer: