14 maj 2008

Kioskansvarig

Japp. Det blev tydligen jag och jakob idag + kassörer också. Hoppas det inte är allt för jobbigt. naaah knappast. Annars ganska vanlig dag. Timmarna rullade på som vanligt.

Gick till yrsa idag för att visa mina stackars små tassar. Dom är tydligen överansträngda och så konstaterade hon att jag har högt fotvalv. Hm ja.. Om det inte är bättre nästa vecka skulle jag gå till en och visa upp dom och eventuellt få såna inlägg eller sulor att sätta i skorna. Öörrr...

Efter skolan for jag dea och jessi in till stan. Var mening att jag skulle köpa nagellack men jag kom hem med en klänning och skärp. Tja, så kan de gå. Hittade flera andra grejer med jag gärna köpt om det inte vore så att jag nästan är pank.

Yehoo, det som jag beställde från ellos har kommit nu!! : D Mamma hann inte efter det idag så hon far imorgon. Väntar med spänning! Hoppas allting passar : )

/fanny


Inga kommentarer: