8 maj 2008

Shop til you drop

Måste väl klara mig utan att lägga in bilder då. Kanske det har rett ut sig imorgon så då visar jag.

Men iallafall for jag till stan idag. Och jag totalt ruinerade mig själv. Räknade ut att jag slösade lite över 100€. Eller slösade och slösade. Jag ville ju ha allt jag köpte. Det blev 5 toppar, ett par knälånga jeans med hög midja och ett par skor. Hade ju tänkt sätta in en bild på allt men icke. Jävla blogg.

Den bikinin som jag ville ha fanns inte i några storlekar kvar i h&m : ( Men jag hittade och prövade en annan modell som jag blev kär i och jag tänkte att jag skulle beställa efter från nätet. Ahapp nu kan jag ju inte länka heller så ni får lov och klistra in den själva om ni orkar. Denhär bikinin --> http://shop.hm.com/media/products/605/ML605_0271_097R_61411.jpg

Nu ikväll har jag vart riktigt duktig och städat och rensat ur min klädskrubb! Nu är det fint och städat där. Nu borde jag gå göra engelska läxan. Det var ganska mycket, ösch. Men Gonatt på er!

/fanny

Inga kommentarer: