22 maj 2008

Yeeah

Skrev för en stund sen klart min bokrecension. SKÖNEE! Nu är det bara två prov kvar sen är det så gott som sommarlov.

Borde börja packa eftersom jag inte gjort det ennu. Men här sitter jag :p Suck, såå mycket kvar att göra men såå lite tid.. Men det fixar sig (y) (säger vi). Måste packa allting, fundera vilka kläder jag ska ha med och på mig imorgon, sätta in musik på mp3:n, göra smögåsar tills imorgon....blahi blaha.

Vi startar från skolan imorgon ca 11.00 (?), tror jag. Sen 17.00 vid skolan vi ska övernatta, 18.00-21.00 vid borgbacken de som vill. Men vi går in till stan. Hoppas inte butikerna stänger tidigt i helsingfors! :| Sen klockan 23 är det tyst och alla sover. Väckning klockan 08.00 för oss som springer grässtafett (ennu tidigare för dom som springer 4x100, fniss) Men iallafall klockan 14.35 springer vi tjejer grässtafett!! Alla hejar på oss! :D Jag tror vi kommer synas bra iaf med vår klädsel. Vi ska springa i svarta tights/leggings, svart t-skjorta/långärma, så ska vi ha ett rött brett band med rosett runt midjan, runt våra handleder och vrister gula band, i håret ett rött och gult band och håret ska vi ha i två höga hästsvansar :D De här blir bra vetni. Hem kommer vi ca 00.00 tiden på lördag skulle jag tro.

Nu skriver jag nog inte förrän på söndag. Så ha en trevlig helg ni andra!

/fanny

Inga kommentarer: