3 maj 2008

Fredagsäventyr

En trevlig kväll blev det igår. Hade egentligen inte planerat göra något men linn ringde och sa jag skulle komma med henne och anttu, och det gjorde jag. For med linn och anttu och handlade lite alkoholhaltig dryck sen bar det av till brändö till jockes lägenhet. Där spelade vi bl.a. lite öl roulette, men orkade inte allt för länge. Efter att ha suttit där ett bra tag klämde vi in oss i en bil och for till gerby lokal där de var en som fyllde. Aningen slött när vi kom dit, men en efter en kom de lite mer folk. Jag var nog inte så jätte länge där, drog iväg med vilen, mange, petter, alex och sara. Yrade och på lite över allt, minns inte så noga. Men vi for iaf till abc där blev det lite kålhuvudsfotboll på parkeringen :'D haha. Efter det skjussade vi hem sara och alex till solf, sen smedsby med petter efter smedsby kanske vi for int till stan ? Ääh, i dunno men jag och mange satt och tramsa i baksäte iaf, Fniss. Hem till replot kom jag kanske mot halv 4 skulle jag gissa.

Kanon väder idag. Har vart och sprungit och mycket annat har jag inte gjort. Ska just gå i duschen sen ut och sitta i solen, mys! Annars, vad händer ikväll ? Så bra väder att jag inte har lust att stanna hemma ikväll. Nåja, kanske det ordnar sig.

/fanny

Inga kommentarer: