7 april 2008

Attans!

Ahapp, kom ju desperate housewives endå. Vilken flopp! Tryckte på nelonen just 5 min före de sluta, shysst faen : (

Det nya pollet på berusad angående mopedkörkortet, så röstade jag för att man skulle införa uppkörning istället för bara teori. Jag menar varför skulle man inte ha det egentligen ? Jag tycker det skulle vara bra iaf, för när jag fick mitt mopedkörkort kunde jag ändå knappt några trafikregler. Eller okej kanske överdrev lite där, men jag kan fortfarande inte när det gäller knepiga korsningar i stan typ ? Som t.ex när det kommer bilar från alla håll och det inte finns trafikljus. Jag vet ju att man ska väja för dom som kommer från höger fast då kan det ju hända att dom har en triangel och måste väja ? Hah, alltså jag blir helt flummig av det där. Men anyway, då finns det ju dom som är snäppet kunnigare än vad jag är och tycker det är onödigt med uppkörning till mopedkortet. Men det skulle ju inte skada att införa det ? Nej tvärtom, då skulle ju även såna som jag ha lite mer kunnighet i trafiken. Hmm, nu låter det nästan som att jag skulle vara värsta trafikdåren som inte kan några trafikregler, och så är icke fallet. Bara när det kommer till jobbiga korsningar, då kan jag vara aningen okunnig.

/Fanny

Inga kommentarer: