17 april 2008

vår<3

Varit riktigt soligt och fint väder idag! Så skönt då solen sken och värmde. Nu får vi verkligen hoppas att det inte kommer mera snö. Eftersom jag slutade tidigare och pappa är ledig från jobbet så var han snäll och kom efter mig. Vi for in till gigantti och köpte några cd:n, ska äntligen börja flytta foton som jag aldrig fått gjort av ngn anledning.

Happ, nu surrar en stor jvla fluga här. Usch, men anyway så var ju jag och dea och städade till ett par här i replot. Dom var riktigt trevliga, dom hade just fått en baby som var 4 veckor gammal. Gud vad söt den var! Dom hade jätte fint därinne, jag och dea var riktigt avundsjuka. De hade just renoverat huset så allt var nytt och stiligt. Hon ville gärna ha dit oss en gång till i början av maj för att tvätta fönster, det ville vi. Vem vill inte ha pengar ?

Kollade just på spårlöst, idag var det en son som sökte sin mamma i thailand.
Jag blev så glad att jag nästan började gråta när han hittade henne, ååh :) Nu ska jag fortsätta att titta på medium, hare!

/fanny

Inga kommentarer: