15 april 2008

Ny period

Aah perfekt, fick just 5 par byxor av ebba, och alla passade! Hur bra är inte det ? eller jag ska förstås betala en liten summa men endå super bra. Byxor kan man aldrig få för många av. Kom hem för ungefär en ½ h från ebbas, vi titta först en film och sen bara flumma.

Idag började ju den nya perioden, har inte alls bra timmar. Och jag är rädd för vår finska lärare : ( Imorgon åker joanna till italien så jag blir ensam på finska, han kommer antagligen äta upp mig (skämt åsido). Enda bra med denna perioden är att jag slutar två timmar tidigare både tisdag och torsdag annars är det bara blajj.
Jag, linn och joanna var och åt pizza idag så nu är vi tjocka : > hah, eller int riktigt men man känner sig alltid tjock då man ätit klart.

Men nu borde jag läsa på orden som vi fick till läxa i finska, vi har ordförhör också. Annars äter nog monsterterho upp mig. Han sa att bara nior och tior var godkända vitsord. Illa..

/fanny

Inga kommentarer: