23 april 2008

Skoja ba

Int gick jag sov : > Har beställt efter dom två skorna till nu, jejj. Och sen skulle jag se på mitt rådgivningskort men mamma hittade inte det. Satt och kolla på massa gamla foton på mamma och pappa. Synd jag inte har ngn skanner så jag kunde dela med mig av några snygga foton på min kära mor och far. Efter att jag suttit och tittat på dom kom jag på att jag ville ha något av mina gamla mjukdjur på sängen min. Så jag gick och grävde på vinden efter dom, hittade två stora plastsäckar med dom. Man blir så glad sen när man plockar fram en och en och helt glömt bort att man hade vissa. Kommer bli svårt att stoppa undan dom tillbax nu, vill ju ha alla framme : ( men det skulle inte riktigt funka.. Svårare kommer det att bli att välja en av dom att ha på sängen också, jag gillar ju alla! Placerade alla på min säng, ett par blev det ju nog..
Här är mina små älsklingar ^^ hah >

/fnn

Inga kommentarer: