25 april 2008

stressed out

Alltså usch, var helt jätte stressad för en stund sen. Men de börjar fara bort nu. Vet egentligen int varför ? Kändes som jag sku gör en massa saker. Och så var datorn utan virusskydd så de gjord int saken så myki bättre, iofs är jag ennu utan skydd men jag håller på och får ett just av ino. Åh, vet int vad jag sku gör utan han : ) Puss på dej. Funderar helt starkt på om jag sku far på en länk såhär en fredagskväll ? Tror jag tar och gör det.

Slutade en timme tidigare idag för att vi inte hade någon psykologi. For int till stan med linn och sara, men vi for sen alla åt olika håll eftersom vi alla hade våra ärenden att uträtta. Jag var egentligen ute efter en bh med utbytbara band och ett vitt nagellack men hem kom jag med 2 par leggings och ett par tights. Så kan det gå. Hittade nog en bh men hade int stor lust att kasta 22 € på den så det fick vara.

/fanny

Inga kommentarer: