10 april 2008

Söpö, kis, kis

Tänkte få en hjärtattack när jag tittade ut genom fönstret imårse och såg att det snöade som bara vad och fullt med snö ute. Usch, alltså. Det var icke trevligt! Det var som ett hårt slag under bältet kan jag säga :'D Nu får vi bara hoppas att det smältar bort fort som fan!

Och varför kommer jag inte in på youtube nudå ?! Fan så irriterande o_o Men aja, idag var jag någorlunda frisk så jag begav mig tillbaks till skola. Rätt chill dag, var bara på två timmar sen stack jag hem. Var tvungen att skippa mattetimmen, annars skulle jag ha suttit i skolan de två sista timmarna på hål och hade inte pallat det.
Fick veta idag också att recensionen av en finskbok skulle vara inlämnad imorgon också så jag blev lite i panik eftersom jag tänkt göra den i helgen någon gång. Men har nu fått ihopflummat någå cräpp nu så vetja de är lugnt : )) Nu ska jag gå och printa ut skiten, Hare!

/fanny

Inga kommentarer: