24 april 2008

Spring i benen

Underbart väder idag! Och varmt, visst har det varit varmt andra dagar också men då har det blåst ganska kall och idag blåste det inte mycket och inte lika kallt. Är just påväg ut en sväng för att gå/länka. Tänkte ta med kameran och fota lite ute.

Chill dag idag. Bara två timmar pga av att jag missa tre stycken när vi var på stafettkarnevals uttagningarna. Ska nämligen åka med dit detta år och springa masstafett. Sist jag sprang på stafettkarnevalen var i 6:an, så det börjar vara ett tag sen. Slutade 13.20, pappa kom och hämtade mig. Linn kom också med hem, haha fyfan vad jag skrattade när hon skulle stiga ur bilen på gården hennes! När hon steg ur så snavade hon i mitt bälte och föll pladask på marken, och vita byxor hade hon med och hon hamnade just i sånt lerigt. Jaa-a, heter man Linn lyckas man nog med allt ;) Men nu måsta jag pysa så inte solen hinner gå ned.

/fanny

Inga kommentarer: