7 april 2008

Flum

Lite bättre dag idag, fast det där finns fortfarande fast etsat långt inne i huvudet. Men jag försöker att inte tänka så mycket, då går det.
Vanlig och tråkig dag i skolan, hade mk-test (=muskelkonditionstest) på gympan idag. Helt onödigt enligt mig, men om dom nu så nödvändigtvis ska hade så det så visst. Men jag kunde inte göra allting pågrund av min invalidiserade arm, höh. Annars gick väl allt annat helt bra.

Har inte läst nånting förutom det lilla jag flummade igenom igår på geografi provet som jag har imorgon så det blir definitivt omtagning. Skippar skolan imorgon, har i princip en vanlig timme så jag tycker det blir onödigt att släpa sig till skolan.

Hade ju tänkt att jag skulle ut och springa idag med, men så var det sån äckel väder. Regn och snöslask ?! Inte mitt favorit väder precis. Men eftersom jag stannar hemma imorgon far jag väl då istället, om vädret tillåter det vill säga. Sen tänkte jag vara duktig och smått kolla igenom lite till samhälls provet med, lätt att säga det nu men jag ska försöka!

Men nu -->DESPERATE HOUSEWIVES!

/fanny

Inga kommentarer: