11 april 2008

Suomalainen lappihomo

Hah, jaa ignorera rubriken! Sitter med en sån knasig lappmössa på huvudet, därav rubrikens uppkomst. Så var det helg igen då. Tror inte det händer något alls ? Lika bra att vara hemma, måste tokläsa på provet som jag har på måndag. Vill få någårlunda bra vitsord iaf.

Den senaste tiden nu har jag tänkt mycket på hur skönt det skulle vara att bo i stan i en egen lägenhet, det hade min vän dea också. Samtalade lite om det påväg hem i bussen. Men visst har det ju sina nackdelar också, de är ju inte precis så man bara kan flytta mittiallt. Alla kostnader, och fullt med ansvar. Men ändå, vill bort från replot så fort som möjligt! När jag väl flyttar skulle jag helst flytta in med ngn tror jag, skulle ju bli mycket trevligare!

/fanny

3 kommentarer:

Anonym sa...

inatt drömd ja att jag flytta.. jag och melker, fast melker hett fanny.. : / fast de såg i alla fall ut som han.. :O wierd.
haha, jag är iaf din frivilliga sambo :'D

Fanny sa...

haha! Åh så trevligt : D

Anonym sa...

ja kan flytt ihop me dej! :D vi kan bo ihop alla tre ju :'D