27 april 2008

irritationsobjekt

Åter en seg och slö söndag. Men jag tror söndagar ska vara så, kan inte minnas sist jag gjorde något vettigt en söndag. Idag ska jag städa och om en liten stund pyser jag ut på en länk. Har blivit ganska duktig på det nu, alltså att släpa mig ut och springa. Sen efter jag gjort det ska jag nog bara ligga och slöa framför tv:n, eventuellt laga en smoothie. Mums : )

Och du, att du inte får in i ditt lilla huvud att jag inte vill komma till dej!! Du ger visst aldrig upp ? Hur många gånger ska jag behöva säga nej ? Att du varje gång orkar komma med någon orsak till att jag ska komma till dig. Helt otroligt, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det är så jävla irriterande så jag vet inte vad. Så snälla, GE UPP ! "Men du kan ju komma hit och slöa iställe.. :)" Ojj vittu nä kanske int jag vill! Och yeah right, "slöa". Mm visst :)

/fanny

Inga kommentarer: