19 april 2008

Mässa i botniahallen

Var på trädgårdsmässan i botniahallen idag. Lite konstigt att den hette trädgårdsmässa, för jag tyckte att nästan mer än hälften av allt dom hade där inte var något med trädgård. Men vi traska nu och på där i ngn timme då, köpte ett par solglasögon och hårspray till mig sj och såna långa godisremmar, mums. Så såg vi Martin Timell där, jag tycker han är ganska gullig. Fick mig några foton på honom. Han va där och visa några grejer och så. Imorgon skulle hon Anna Abreu va där och uppträda.

Ikväll kommer Sara och Dea till mig. Kommer bli helt chill med chips och sånt : ) Så ska vi titta lite angående vår trip till kalajoki i sommar. Kommer bli så kul! Vill ha sommar nuue, men bara 5 veckor kvar i skolan. Kämpa lite till.

Har just läst på prov till omtagningen på tisdag. Vet inte riktigt hur det kommer gå. Så jävla mycket att komma ihåg, och jag gillar inte riktigt geografi. Men nu måst jag gå och torka damm, usch.

/fanny

Inga kommentarer: