18 april 2008

oh noes, the ants are attacking

Vilken trälig fredag. Eller kanske det bara är jag som är så tråkig att jag inte orkar göra ngt. Iofs kunde jag fara ut i vår HEMSKT trevliga by replot till vår lokal där mina vänner befinner sig nu antagligen(?), men jag är endå inte riktigt på humör. Trött är jag också. Har suttit och kikat på talang med min kära mor och far, vissa har ju talang andra iinte så mycket, hah.

Annars en rätt trevlig fredag idag. Annorlunda musiktimme än vad vi brukar ha, vanligtvis brukar dom kännas som en evighet men idag var det riktigt trevligt faktiskt! Vi fick slå på såna roliga trummor och en massa andra konstiga instrument, höh. Alla andra timmar rullade på som vanligt.

Vi har fått en liten myrinvasion här hemma i källaren. Irriterande små jävlar. Usch, hatar myror. Det är såna små myror, som tur inte några stora som hästmyror t.ex. Fy då, vi har iaf lagt ut såna små grejer som dom ska krypa in i och dö. Hoppas dom gör det väldigt snart också. Jag vill gärna inte att dom klättrar upp några nivåer och hamnar här på vinden hos mig, då flyttar jag ut i lekstugan. Eller i eftertanke kanske jag inte gör det, där finns det betydligt mera obehagliga ting.

/fanny

Inga kommentarer: